Steelhead Riflemen

Steelhead Riflemen

A doctrine of combined arms lies at the heart of the Steelhead Company?s training manual and their riflemen are one of the most important elements of these combined forces. Working in concert with other Steelheads, or the regular forces of a client army, the riflemen are skilled shooters capable of decimating enemy lines or providing covering fire to ensure that their allies reach the enemy in one piece. Every rifleman is a solid marksman, but when ordered to concentrate their fire at a single target they become truly deadly.

360°

Gefallen. Vor allem den Leader find ich ganz witzig. ;)
      Jetzt fehlt nur noch ein Steelheadcaster. Die Minis gefallen mir auch sehr gut, werd schön langsam ein Fan von den Steelheads. Einziger Mangel: die Riflemen haben keinen Helm, finde ich angsichts des Namens etwas, naja, blöd.
      WHFB: Hochelfen, Khemri, Chaos Tzeentch, Bretonen
      WH40K: Space Marines
      WARMACHINE: Mercenaries, Cygnar
      HORDES: Skorne, Legion of Everblight, Minions (Farrow)

Hoffnung ist der erste Schritt auf dem Weg zur Enttäuschung!
      Naja, vom Hintergrund her heuert Magnus die nur dauernd an, die Steelheads kämpfen aber auch für andere - auch Magnus Feinde, wird sogar in Metamorphosis oder Legends erwähnt.

Aber ich möchte mich nicht beschweren - MK II war für meinen Lieblingscaster ein echter Hit!
      WHFB: Hochelfen, Khemri, Chaos Tzeentch, Bretonen
      WH40K: Space Marines
      WARMACHINE: Mercenaries, Cygnar
      HORDES: Skorne, Legion of Everblight, Minions (Farrow)

Hoffnung ist der erste Schritt auf dem Weg zur Enttäuschung!