Neue Antwort erstellen

Die letzte Antwort auf dieses Thema liegt mehr als 365 Tage zurück. Das Thema ist womöglich bereits veraltet. Bitte erstellen Sie ggf. ein neues Thema.

Informationen
Nachricht
Bitte geben Sie die untenstehenden Zeichen in das leere Feld ein. Groß- und Kleinschreibung müssen nicht beachtet werden. Sollten Sie das Bild trotz Neuladen nicht identifizieren können, wenden Sie sich an den Administrator.
  • :)
  • :(
  • ;)
  • :P
  • ^^
  • :D
  • ;(
  • X(
  • :*
  • :|
  • 8o
  • =O
  • <X
  • ||
  • :/
  • :S
  • X/
  • 8)
  • ?(
  • :huh:
  • :dash:
  • :dead:
  • :doofy:
  • :evilgrin:
  • :fie:
  • :golly:
  • :grumble:
  • :hail:
  • :hi:
  • :hmm:
  • :ill:
  • :miffy:
  • :ninja:
  • :nono:
  • :oops:
  • :pardon:
  • :pillepalle:
  • :pleasantry:
  • :popcorn:
  • :pump:
  • :blackeye:
  • :censored:
  • :chinese:
  • :cookie:
  • :dance:
  • :search:
  • :spiteful:
  • :stopping:
  • :thinking:
  • :this:
  • :vain:
  • :rolleyes:
  • 8|
  • :cursing:
  • :thumbdown:
  • :thumbsup:
  • :thumbup:
  • :sleeping:
  • :whistling:
  • :evil:
  • :saint:
  • <3
  • :!:
  • :?:
Maximale Anzahl an Dateianhängen: 10
Maximale Dateigröße: 1 MB
Erlaubte Dateiendungen: bmp, gif, jpeg, jpg, pdf, png, txt, zip
Internet-Adressen werden automatisch erkannt und umgewandelt.
Smiley-Code wird in Ihrer Nachricht automatisch als Smiley-Grafik dargestellt.
Sie können BBCodes zur Formatierung Ihrer Nachricht nutzen.

Vorherige Beiträge 18

  • Tja, da kommt jemand von der Aktionärswerbeveranstaltung und berichtet in diesem Licht, wird seinem Sohn aber trotzdem ein Konkurrenzprodukt kaufen... Ich finde die Kommentare unten recht akkurat bzgl der Frage wieviele Spieler unter den Kunden sind, ob ein Spieler nicht 6 Modelle von dem kauft, wovon ein Sammler eines hat, und ob GW überhaupt Kundenforschung betreibt.
  • belloflostsouls.net/2015/07/ga…15-annual-financials.html

    Revenue: -4%

    Operating Profit (pre exceptional items & royalties) -3%

    Operating Profit +25%

    Earnings per share: +51%



    Sales Channel Reports:

    Retail: -4.6%

    Trade Sales: -6.3%

    Mail-order (web store): +3.9%

    Excerpts from the CEO:

    “Our customers tend to be teenage boys and male adults with some
    spare money to spend and time to enjoy hobbies. I’d like to think our
    Hobby – modelling, painting, collecting, gaming – is for anyone. Our
    customers are found everywhere. Our job is to, on a day to day basis,
    find them, commercially, wherever they are.”

    “We seek out our customers all over the world. We believe that our
    customers carry our Hobby gene and to find them we apply our tried and
    tested approach of recruiting customers in our own stores, by offering a
    fantastic customer experience.”

    “Mail order – the mail order store allows enthusiasts full access to
    all Games Workshop products. It is run centrally from Nottingham. It
    accounted for 21% of total sales in 2014/15.”

    “We have taken the decision in the year to rebrand our stores
    ‘Warhammer’. It is what our customers call us. This will be rolled out
    progressively, as and when we open new or refurbish our existing stores.
    At the year end date we had 13 Warhammer branded stores.”

    “In the period we signed 17 new deals and have 44 contracts currently
    in place to produce more than 50 interactive products. Reported income
    is split: 52% traditional PC games, 27% mobile and 21% card, board and
    role-playing game licences. 37 new products were released in the period.
    We also announced a major tie up with SEGA to develop a real time
    strategy game ‘Total War: Warhammer’.”

    “I will review our product range. We believe this is long overdue: it
    is time for a resetting of the ranges. Not tweaking here and there but a
    top down reassessment. I expect to update you further at the half year.
    We will aim to continue to deliver outstanding product and customer
    service, maintain our Group gross margin and continue to improve our
    Group stock turn. To be absolutely clear I will not be reducing the RRP
    of our products: they are premium priced for their premium quality. I
    will, however, be looking to offer a broader range of price points.”