seashepherd.org/taiji/
Hier ein Video von dem grausamen Abschlachten von Delphinen in Japan.
(Warnung: Video ist nicht leicht zu verdauen)
youtube.com/watch?v=4UOGgUdNhVM
Ich find das einfach abstoßend wie die wohl am intelligentesten und auch sozialsten Tiere nach dem Menschen so hingerichtet werden.
Ich weis nicht ob das Fleisch wirklich gebraucht wird aber ich kann mir gut vorstellen das man gut ohne auskommen würde. Selbst wenn gibt es sicher humanere Methoden als bei lebendigen Leib aufschneiden.
Online Petition dazu:
petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?golfinho
Each year from October through March, in small towns across Japan, thousands of dolphins and small whales are confined and brutally killed. These slaughters take place in fishing towns including Taiji, Iki, Ito, Futo and Izu. During those months, Japanese fishermen herd whole families and pods of dolphins, porpoises and small whales into shallow bays and mercilessly hack them to death. Most of these small cetaceans are sold as meat in restaurants and stores, while some are destined for a life in captivity.
In addition to the small cetaceans being massacred on the beaches, Japan kills approximately 100,000 more marine mammals (primarily Dall?s porpoises and also dolphins) in its fishing industry. This killing must stop!
Hier ein Video von dem grausamen Abschlachten von Delphinen in Japan.
(Warnung: Video ist nicht leicht zu verdauen)
youtube.com/watch?v=4UOGgUdNhVM
Ich find das einfach abstoßend wie die wohl am intelligentesten und auch sozialsten Tiere nach dem Menschen so hingerichtet werden.
Ich weis nicht ob das Fleisch wirklich gebraucht wird aber ich kann mir gut vorstellen das man gut ohne auskommen würde. Selbst wenn gibt es sicher humanere Methoden als bei lebendigen Leib aufschneiden.
Online Petition dazu:
petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?golfinho
Warmaster: Bretonen / Zwerge / Hochelfen (WIP)
Epic Armageddon: Imperial Guard / Necrons / Space Marines (WIP)
Mordheim: Hexenjäger
Blood Bowl: Menschen / Echsen
Check your Six!: RAF
Uncharted Seas: Imperial Fleet / Iron Dwarves Fleet
Epic Armageddon: Imperial Guard / Necrons / Space Marines (WIP)
Mordheim: Hexenjäger
Blood Bowl: Menschen / Echsen
Check your Six!: RAF
Uncharted Seas: Imperial Fleet / Iron Dwarves Fleet